29 kwietnia 2024 / Piotra, Rity, Angeliny | Lokali: 12431| Opinii: 1847

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 15 sekund!

max10.pl
Aktualnie jesteś tutaj: Ranking restauracji / Artykuły / Telepizza stawia na e-sprzedaż

Opinia dnia  

~Klient

Pod Kasztanem - Pizzeria

Lokal otwarty jest do 22, przyjechaliśmy z znajomym o godzinie 21:20 a obsługa oznajmiła nam, że nie mają już ciasta do pizzy. Jest to już nie pierwsza tego typu karygodna sytuacja, ponieważ dzwoniąc po zamówienie telefoniczne o 21:30 w inny dzień, niestety obsługa poinformowała że niema już możliwości dowozu bo mają dużo wyjazdów i kierowca nie będzie jeździł poza godzinami pracy, informacja ta została przekazana w opryskliwy sposób. Jeśli właścicielka lokal i jego obsługa nie szanują klienta, to klienci wkrótce odwdzięczą się tym samym.

zobacz całą opinię

Telepizza stawia na e-sprzedaż

Autor: admin Źródło: medianews.com.pl Data dodania: 2012-07-18 19:17:01 Liczba wyświetleń: 940

 

Od niedawna posiadacze smartfonów mogą zamawiać pizzę z Telepizzy dzięki specjalnej stronie www.m.telepizza.pl. Trwają również prace nad uruchomieniem płatności on-line. Najważniejsza jednak pozostaje pizza, która jak zapowiada dyrektor generalny Telepizzy dzięki naturalnym sosom i dodatkom, sprosta gustom najbardziej wymagających konsumentów.


- Telepizza się zmienia - mówi Iwona Olbryś, która od trzech miesięcy jest dyrektorem generalnym hiszpańskiej sieci w Polsce. Wysoka jakość produktów, wykorzystanie nowych technologii w dotarciu do klientów, oraz kontynuowanie promocji, mają według nowego dyrektora generalnego pomóc Telepizzy w zdobyciu nowych fanów.


Hiszpańska sieć właśnie uruchomiła nową wersję strony internetowej przystosowanej do smarthonów, a jak zapowiada Iwona Olbryś, niedługo jej klienci będą mogli również dokonywać płatności on?line. - Obecnie internet stanowi ok. 20 proc. realizowanych przez nas zamówień - mówi Iwona Olbryś. Jestem pewna, że ten trend będzie rósł i dlatego chcemy sprostać wymaganiom naszych klientów i nie zostać w tyle za konkurencją.


To nie koniec jednak zmian w hiszpańskiej sieci. Nowy dyrektor chce by Telepizza była kojarzona z najwyższą jakością produktów i naturalnymi składnikami. - Od nowego roku do każdej pizzy dodawany jest zestaw sosów, którego receptura oparta jest wyłącznie na naturalnych składnikach. Na ten rok mamy przygotowanych więcej takich niespodzianek, które systematycznie będą włączane do naszego menu - zakończyła Iwona Olbryś.

 

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 1000 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 115 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

 


Komentarze

Dodaj komentarz  


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2019 www.max10.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Nie odpowiadamy za treści dodawane przez użytkowników.