5 maja 2024 / Ireny, Waldemara, Piusa | Lokali: 12431| Opinii: 1847

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 15 sekund!

max10.pl
Aktualnie jesteś tutaj: Ranking restauracji / Artykuły / Subway planuje zwiększenie ilości lokali o 1/3

Opinia dnia  

~Klient

Pod Kasztanem - Pizzeria

Lokal otwarty jest do 22, przyjechaliśmy z znajomym o godzinie 21:20 a obsługa oznajmiła nam, że nie mają już ciasta do pizzy. Jest to już nie pierwsza tego typu karygodna sytuacja, ponieważ dzwoniąc po zamówienie telefoniczne o 21:30 w inny dzień, niestety obsługa poinformowała że niema już możliwości dowozu bo mają dużo wyjazdów i kierowca nie będzie jeździł poza godzinami pracy, informacja ta została przekazana w opryskliwy sposób. Jeśli właścicielka lokal i jego obsługa nie szanują klienta, to klienci wkrótce odwdzięczą się tym samym.

zobacz całą opinię

Subway planuje zwiększenie ilości lokali o 1/3

Autor: admin Źródło: wyborcza Data dodania: 2012-10-03 12:39:05 Liczba wyświetleń: 773

W tym roku liczba lokali Subway wzrosła w Polsce o 38 proc. Sieć rozwija się na zasadach franczyzy. Według danych firmy, 65 proc. nowych licencji Subwaya jest kupowanych przez dotychczasowych franczyzobiorców, którzy przekonali się o opłacalności inwestycji. - Służymy im doświadczeniem w zakresie znajdowania najlepiej rokujących lokalizacji, negocjacji umów czy dostarczania wiedzy operacyjnej, którą pogłębiamy od lat - mówi o współpracy z franczyzobiorcami Michał Dorszewski, w sierpniu wyróżniony przez sieć Subway tytułem Regionalny Agent Rozwoju Roku 2012. - Z naszych doświadczeń wynika, że we franczyzie Subway sprawdzają się nie inwestorzy sensu stricto, ale ci, którzy są gotowi naprawdę zaangażować się w biznes


Firma informuje, że "odnotowuje stabilny wzrost sprzedaży sandwiczy". Jak podaje, w sierpniu br. w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej punkty Subway zanotowały 11 proc. wzrost sprzedaży i 14 proc. wzrost liczby klientów

Przedstawiciele sieci stwierdzają, że dobre wyniki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Subway zawdzięcza działaniom marketingowym i wizerunkowym, którymi od prawie roku wspiera swoich franczyzobiorców. Subway m.in. zaangażował do promocji marki piosenkarkę Ewę Farnę, kampania z jej udziałem miała miejsce w Polsce i w Czechach. W marcu 2012 r. Subway zadebiutował w Rumunii. - Sprzedaż przewyższyła polską średnio o 350 proc. Oczywiście na wynik wpłynęła zarówno znajomość marki, jak i mocno ugruntowany zwyczaj jedzenia poza domem. To samo widzimy w Bułgarii - mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój Subwaya w Europie Środkowo-Wschodniej.

Subway ma w 100 krajach ponad 37 tys. punktów i jest największą siecią barów na świecie. Pierwszy polski lokal Subway powstał w 2000 r. w Warszawie. Obecnie sieć liczy 58 punktów w całym kraju, kolejnych 10 jest w budowie.






Komentarze

Dodaj komentarz  


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2019 www.max10.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Nie odpowiadamy za treści dodawane przez użytkowników.