29 kwietnia 2024 / Piotra, Rity, Angeliny | Lokali: 12431| Opinii: 1847

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 15 sekund!

max10.pl
Aktualnie jesteś tutaj: Ranking restauracji / Artykuły / Amerykanie jedzą coraz więcej hamburgerów

Opinia dnia  

~Klient

Pod Kasztanem - Pizzeria

Lokal otwarty jest do 22, przyjechaliśmy z znajomym o godzinie 21:20 a obsługa oznajmiła nam, że nie mają już ciasta do pizzy. Jest to już nie pierwsza tego typu karygodna sytuacja, ponieważ dzwoniąc po zamówienie telefoniczne o 21:30 w inny dzień, niestety obsługa poinformowała że niema już możliwości dowozu bo mają dużo wyjazdów i kierowca nie będzie jeździł poza godzinami pracy, informacja ta została przekazana w opryskliwy sposób. Jeśli właścicielka lokal i jego obsługa nie szanują klienta, to klienci wkrótce odwdzięczą się tym samym.

zobacz całą opinię

Amerykanie jedzą coraz więcej hamburgerów

Autor: admin Źródło: ekonomia24 Data dodania: 2012-07-18 19:17:01 Liczba wyświetleń: 897

 

Sprzedaż firmy McDonald's wzrosła w styczniu 2012 r. o 6,7 proc. Restauracje w USA zwiększyły obroty o prawie 8 proc., a europejskie lokale o 4 proc.

 

Jim Skinner, dyrektor wykonawczy McDonald's podkreślił, że styczniowe wzrosty to zasługa nie tylko dobrze dobranego menu i nowej oferty, ale również modernizacji istniejących restauracji.

 

Największy wzrost sprzedaży, wynoszący 7,8 proc., koncern zanotował na rynku amerykańskim. Niewiele niższy, bo średnio 7,3-proc. wzrost, miał miejsce w regionie azjatyckim, Środkowego Wschodu i Afryki.

 

Najgorzej wypadła Europa. Tutaj sprzedaż wzrosła średnio o 4 proc. Najlepiej firma radziła sobie w Wielkiej Brytanii, Rosji, Niemczech i we Francji.

 

Co ciekawe, rok temu w styczniu sytuacja wyglądała zupełnie odwrotnie. Najszybciej (o 7 proc.) rosły obroty McDonald's w Europie, a najwolniej (3,1 proc.) w USA. Warto jednak podkreślić, że średnio tegoroczne wzrosty są o 1,4 pkt proc. wyższe od ubiegłorocznych.

 

McDonald's działa w 119 krajach. Więcej niż 80 proc. wszystkich lokali jest prowadzonych przez franczyzobiorców. W Polsce firma ma 279 restauracji. W 2011 r. sieć powiększyła się o 21 punktów. W tym roku ma ich powstać co najmniej tyle samo. Średni koszt otwarcia jednego to 6-7 mln zł. To oznacza, że firma może w 2012 r. zainwestować w Polsce minimum 126 mln zł.


Komentarze

Dodaj komentarz  


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2019 www.max10.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Nie odpowiadamy za treści dodawane przez użytkowników.