1 maja 2024 / Józefa, Jeremiego, Lubomira | Lokali: 12431| Opinii: 1847

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 15 sekund!

max10.pl
Aktualnie jesteś tutaj: Ranking restauracji / Artykuły / Kampania Pizzy Guseppe - dobre ciasto mrożonej pizzy

Opinia dnia  

~Klient

Pod Kasztanem - Pizzeria

Lokal otwarty jest do 22, przyjechaliśmy z znajomym o godzinie 21:20 a obsługa oznajmiła nam, że nie mają już ciasta do pizzy. Jest to już nie pierwsza tego typu karygodna sytuacja, ponieważ dzwoniąc po zamówienie telefoniczne o 21:30 w inny dzień, niestety obsługa poinformowała że niema już możliwości dowozu bo mają dużo wyjazdów i kierowca nie będzie jeździł poza godzinami pracy, informacja ta została przekazana w opryskliwy sposób. Jeśli właścicielka lokal i jego obsługa nie szanują klienta, to klienci wkrótce odwdzięczą się tym samym.

zobacz całą opinię

Kampania Pizzy Guseppe - dobre ciasto mrożonej pizzy

Autor: admin Źródło: media2.pl Data dodania: 2012-07-18 19:17:01 Liczba wyświetleń: 2390

 

Pizza Guseppe Dr. Oetkera to innowacja na rynku pizz mrożonych. Pizza dostępna jest w 4 wariantach smakowych: z salami, z szynką, z szynką i pieczarkami oraz cztery sery. - Dr. Oetker jest liderem na rynku pizz mrożonych z udziałem wynoszącym już 38%. Tworząc recepturę Pizzy Guseppe skupiliśmy się na oczekiwaniach konsumentów względem pizzy idealnej. Najważniejsze, ale i zarazem najtrudniejsze do osiągnięcia jest smaczne ciasto - jednocześnie chrupiące na zewnątrz, ale delikatnie puszyste w środku. I to ono jest tajemnicą Pizzy Guseppe - mówi Joanna Olender, Senior Product Manager w firmie Dr. Oetker.

 

 

Sprzedaż Pizzy Guseppe w 2012 roku będzie intensywnie wspierana reklamą telewizyjną oraz promocją w Internecie, w tym między innymi stroną fan page na Facebooku. Trzydziestosekundowy, bazujący na muzyce spot reklamowy, za którego kreację odpowiada firma Albert Lumberjacker, nadawany będzie w lutym i marcu przez stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne i filmowe. Wszystkie emisje zaplanowane są na czas najwyższej oglądalności. Zakupu mediów dokonała firma Media Direction. Dodatkową aktywnością jest uruchomienie 9 lutego, w Międzynarodowy Dzień Pizzy, fan page Pizzy Guseppe na Facebooku. Użytkownicy portalu społecznościowego będą mogli liczyć na różne zabawy, konkursy, imprezy specjalne i inne niespodzianki. Natomiast w lutym i marcu w hipermarketach w całej Polsce przewidziane są degustacje.

 

 

Pizza Guseppe jest dostępna w sprzedaży w cenie ok. 6,90 zł.


Komentarze

Dodaj komentarz  


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2019 www.max10.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Nie odpowiadamy za treści dodawane przez użytkowników.